yareninannesiiii 1 ay 1 hafta önce doğum yaptım dikişlerimin orda his kaybı var ne zaman normale döner
Kadifemsii yareninannesiiii 19 ay önce doğum yaptım şuan 8 aylık hamileyim o his kaybı hala var geçmedi ve sanırım geçmeyecekte
Sarikuzumalp yareninannesiiii Doktor bana ömür boyu kalıcı da olabilir geçedebilir demişti. Hiç hatırlamıyorum ama sanırım 4. 5. Aylarda geçmişti.
Merveensarelisa yareninannesiiii geçmiyor diyorlar bende ağda yaptırırken fark ettim iyi oluyor acımıyor 😂
Gizyavuz yareninannesiiii doktora sormustum sinirler gitti dedi ohoo yillar surer tamamiyle eskisi gibi olmaz demisti
yareninannesiiii Gizyavuz sezeryan doğumu izledim ben baya çekiştirerek yırtıyor gibi yapıyorlar karnı kopuyordur heralde sinir falan
AyseninAnnesiiii Kızlar sezeryan yeriniz nasıl benim damar gibi kıpkırmızı 4 ay oldu doğum yapalı ne zaman gecer
Bsraa35 yareninannesiiii vala ben o hissin geri gelmediğini duydum gelmiyormuş kalıyor öyle ben doğum yapalı 7 ay olacak aynı duruyor ablamın 17 sene oldu onunda aynı duruyormuş 🙄🥺