Kızlar 6 şubatta memlekete geldim otobüsle. Hala da burdayım. Sorun şu ki deniz kenarı biyerde yaşıyordum şimdi kaloriferli dairedeyim baba evinde. Nemsizlikten oldugunu düşünüyorum ama geçmiyor alışamadım mı ne anlamadm inanılmaz bir boğaz acısı oluyor. Doktora gittim antibiyotik verdi boğaz enfeksiyonu olmuş akut sinüzit dedi yolladı ama ilacı kullanmayı bırakınca aynı geri dönüyor acı. Bir de akşam olunca deli gibi bi öksürük. Nefes alsam öksürüyorumdevamlı. 3 hafta oldu nerdeyse ben covid olsam şimdiye geçmez miydi? Doktor da evde senden başkasında var mı bu sıkıntı dedi yok dedm test istemedi.