Kizim 2 yaşında. 3 ay küçük kuzenimin oğlu var. Bugün bizdeydiler, kuzenimin oğlu fazla hareketli enerjisi çok kizimi itiyor arada vuruyor bugün de sırtından sarılmak istedi kizim da dengesini kaybetti kafasını duvara vurdu. Cok ağladı. Bir şey olacak diye çok korktum ama ondan daha çok canımı yakan bir şey var benim kızım neden böyle kendini savunamiyor o çocuk az bi sey üstüne gelse korkup geri kaçıyor git bile diyemiyor . Herkesi sevip alisamiyor babaanne dede ve amca dışında alıştığı sevdiği insan yok. Çok kafama takmaya başladım… Bana akıl verir misiniz çok ihtiyacım var nasıl bir yol izlemeliyim ?