Merhaba arkadaşlar bugün çocuk doktoruna gittik. Muayane bittikten sonra uçak yolculuğumuz olacağını söyledim. Oğlum iki seferdir katıla katıla ağlıyor aşırı zor geçiyor ne emiyor ne duruyor mahfoluyorum en son bende ağlıyorum o derece. Bir komşumuz da yarım saat önce ağrı kesici şurup veriyorum sakinliyor dedi bende bunu sorayım dedim olabilir mi diye doktor direk uyku ilacı yazdı yarım saat önce içir yarım ölçek iki üç saat uyur dedi. Yolculuk iki saat zaten yine emzir basınçtan etkilenmesin kulakları dedi. Böyle yapan anneler var mı hiç böyle birşey icirmedim ama inanın öyle ağlıyor ki bütün uçak bize bakıyor niye ağlıyor diye soruyor yakından önden arkadan yandn herkes ne yapmamı önerirsiniz