Hayalperest25 benim bir sözüm var “çocuk çoktan hazır da anne hazır değil” daha evvel başlayıp bırakmanıza üzüldüm. İstikrarlı olup devam etmeniz oldukça önemli. İlk bir hafta zor oluyo ama ondan sonra toparlanıyo. Emin olun ÇOCUK HAZIR! Sadece sizin kararlı olup devam ettirmeniz lazım. Çok çişlemesi fazla sıvı tüketmesinden kaynaklı. Gündüzleri verin yine içsin ama akşam vermeyin bir de kış olduğu için benim tavsiyem gece bezli devam etmeniz yönünde. İnanın bana kafası karışır diye birşey yok. Tuvaletten mümkünse boş kalkmasın ve çiş aralarının süresini tutun. Eğer 15 dk da bir yapıyorsa 15 dk da bir oturtun ve ilgisini çekecek kitaplar olsun lazımlığın yanında. Sadece orada okuyun o kitapları, oturunca merak etsin onları incelesin ve sizde heyecanlı heyecanlı okuyun. İlgisini çok çekerse kalkmak istemez ve yapar. Yani bugün yapmasa 3 gün sonra yapar. Aynı istikrarı koruyup devam etmeli ve ilk bir hafta zorluğa göğüs germeli. Benim kızım 18 aylıktı bezden tamamen çıkardım kakasını ondan önce kakasını lazımlığa yapıyordu zaten ondan hiç sorun yaşamadım ama çişte ilk 4 gün kaçırmalar oldu. Sonra çok hızlı yoluna girdi. Sizinki de öyle olacak, olay sizin istikrarlı olmanızda bitiyor. Pes etmeyin devam edin 💪