1ayse-devrim kesinlikle tavsiye ederim reyapta doğum yaptım ben ve bebeğim orda enfeksiyon kaptık bebeğim on gün küvezde kaldı göstermediler anne sütü götürdük hiç vermemişlerdi bebeği verdikleri gün açlıktan bayılmıştı bizde uyuyor sandık akşama kadar uyanmadı hastanede anladık aclıktan kan şekeri düşmüştü sırtına kadar pişik olmuştu nasıl doğduysa çocuk yakamadan küveze koymuşlardı on gün öyle kalmış ben zaten normal doğum diye gittim ölümden döndüm o kadar dikişim vardı doğumda bayılmışım o günleri hatırlamak istemiyorum o kadar şey yaşatılar Allah’larından bulsunlar Ali Metin celep gittim sonra sagolsn çok çok ilgilendi üç ay yataktan kalkamadım kesinlikle artık kapısından bile gecmeyiz o reyap ın