Birmavihikayesi Kızlar bebeğim 3.5 aylik kovid pozitif yatış verildi ateşi 40 derecede ne olur dua eder misiniz Adı Göktuğ
Busraaa333 Birmavihikayesi çok geçmiş olsun cnm benim ederim tabi bizde suan oovidliyiz en kısa zamanda atlatır inşallah