1 ay 9 günlük kızım var her gün saat kurmuşçasına 22.00dan 00.30a kadar ağlıyor hatta ağlama az kalır çığlık kıyamet koparıyor karnı tok altı temiz gaz damlaları kullanıyoruz alttan gazını da çıkarıyor anne sütü almıyor mama kullanıyorum aptamil kullanıyordum doktor bebelac gold kullan dedi ona geçtim gündelik zamanda normal duruyor ama bu dediğim saat aralığında çocuk çıldırıyor bu nedir kolik mi ? Başına bundan gelen var mı nasıl atlattınız