Kızlar selam bebeğim 1 bucuk aylık. Doğduğundan beri yatırdığımızda kafasını sırayla sağa sola cevirip yatırıyoruz. Önden bakınca kafa şekli simetrik oldu fakat arka taraf baya sivri duruyor :( biraz geriye doğru yüzü tavana bakacak sekilde yatırmak istediğimizde ise kıyameti koparıyor. Hatta karın üstü egzersizi yaparken bile kafasını saniyelik düz tutuyo yine sağına soluna yatıyo :( yaşayan var mı bu durumu daha cok kücük diye mi böyle yoksa boynuyla ilgili problem mi var sizce?