Benim yeğenim de var büyüme ağrısı önce tüm tetkikler yapıldı romstizms mi vs. En son büyüme ağrısı denmişti iki yaşındaydı o zamanlar doktor on üç yasins kadar devam eder dedi on yasinfa hala devam ediyo gündüzleri hcibir şeyi yoktu gece yatarken ağrıyo derdi. Ablam son çareyi nimes krem sürmekte buldu ve ayaklarıni elleriyle tutup sallıyor ağrısı azaligordu