Kızlar kızım 25 aylık, bir haftadır falan gözleri baygın gibi ama hareketlerinde bir sıkıntı yok, hastada değil. Gün içinde oynar, koşar, zıplar hatta, bazen omuzlarını düşürüp yanıma geliyor. Ara ara diz kapağını ve ayaklarını gösterip tutuyor, masaj yapıyorum o an geçiyor. Bu durum ara ara tekrarlıyor acaba büyüme ağrısı mı oluyor? Düşme vs olmadı, dediğim gibi hastada değil hasta olan çocuk koşup zıplamaz çünkü.