Arkadaşlar hepinize iyi geceler . Bebeğim ilk dogudugunda emzirmek için çok uğraştım . 1 ay sütümü sağdım nihayet döndürdüm memeye. Suan 14 aylık emiyor ama artık tükendim . Hiç kıyafetimi kapattırmıyor. Sürekli açıp emmek istiyor . Akşama kadar belki 50 defa emiyor. İstiyorki hep açık olsun dönüp dolasıp emsin. Gecede hiç uyumuyor emmek için. Tamamen kessem daha çok erken ama psikolojim bozuldu uykusuzluk çok zorluyor . Lütfen bana bi fikir verin