Koalakoala Herkese merhaba ; oğlumun saçını 2 aylıkken kazıdık şu an 3 aylık Ama kafasının arka bölgesinde saçlarının büyük bir kısmı gelmedi kellik şeklinde.endişelenmeli miyiz fikri,tecrübesi olan paylaşabilir mi ?
Miniminikusum Koalakoala bebişler o aylarda sürekli yattıgı için kafasının arka kısmı genelde dökülmeve kellik söz konusu olur endişelenmeyin ☺️
arya-1604 Koalakoala uzadı mıııı aynı sorun bende var önler çıktı sadece yan ve arkalar kel 1 ay olduu
Koalakoala Ben de öyle düşündüm ama hiç çıkma belirtisi göstermemesi endişelendirdi.akışına bırakmak bazen geç kalmaya sebep oluyor ya o yüzden sormak istedim
Koalakoala arya-1604 çıkar endişelenmeyin hem de saçlarının çıkması normalin aksine büyük bir sevinç uyandırıyor.
Koalakoala Ayyy güzel anne takılmayın lütfen ben de dermatoloğa bile götürdüm bebişi çok üzülüyorduk.ama şükür 8. Aydan sonra toparladı iyice
arya-1604 Koalakoala 2 aydan 8. Aya kadar yanlar ve arkalar kel mi kalmıştı üstler uzun ama yanlar keltoş 🙂
Koalakoala arya-1604 arkada kalp şeklinde bir kellik vardı önlerde vardı arka ensede biraz vardı ama aralıklı idi 6. Aydan sonra toparlamaya başladı şu an 8 ayını geçti ve bizce gayet iyi toparladı biz de kendimiz kazıdığımız için tedirgin olmuştuk