Sumoo 3 aylık bebisleri olanlar neler yapıyorsunuz , nasıl vakit geçiriyorsunuz? Aktivite olarak neleri yapmayı önerirsiniz ? Fikir olsun bana bebisimle yapalım bizde
Motattisemuittur Sumoo siz yüz üstü tutuyor musunuz bebeğinizi benimki hiç sevmedi ıkınıyor gibi yapıyor kızarıyor kaldırıyorum aceba erken mi
Leonsmom Sumoo 3 ay 11 günlük olduk an itibariyle 🥰 sabah uyanır karnımızı doyurur bezimizi değiştirir masajımızı yapar müzik dinleriz eller kollar ayaklar hareket ederiz. Uyuyup uyandıktan sonra ds oyun halısında zaman geçiriyoruz orada çok keyif alıyor. Sonrasında ki aktivitemiz tek tek kitaplardaki renkli hayvanları eşyaları nesneleri gösteriyorum yüzüstü yatırıyorum bas boyun kasları güçlensin diye iki gündür ayna koymaya başladım. Tok karnına yüzüstü yatmak istemiyor hiç genelde doyduktan yarım saat sonra tercih ediyorum. Renkli ve ses çıkaran oyuncakları ile biraz zaman geçiriyoruz. Şimdilik bu kadar farklı aktivite yapan anneler fikirlerinizi bende beklıyorum. En önemlisi ise gün içerisinde farklı kelimelerle cümleler kurarak sürekli bebeğimle konuşuyorum. 🥰
Alinabebek Sumoo sarılmalar kucağınızda şarkı söyleyip dans etmeler ilgi çekici oyuncaklar gösterip farklı his yaratan eşyaları eline dokundurtmak dönme kavramlarını çalıştırmak falan olabilir aklıma başka bişey gelmiyor şuan 😊
Alinabebek Motattisemuittur hayır daha önceden denemeye başlamalıydınız zamanla alışacaktır kısa sürelerle tutun yastıkla destekleyerek önüne geçip ilgi çekici oyuncaklar falan koyun böyle alıştırmıştım ben
Sumoo Motattisemuittur ben hep tutuyordum baştan beri gaz sancısı için sonra başı dik dursun diye ara ara yaptım öyle şuan alıştı güzel tutuyo sevio kalınca rahatlıo
Sumoo Leonsmom en önemlisi konuşmak evet , bende sık sık konuşuyorum , oyun halisina yatırıp oynuyorum , kitap okuyoruz beraber dokunduryrum şimdilik bunlar Fikir olur banada
Meleknurunannesi Doğduğu günden itibaren karın üstü zamanı geçirmeliydi. Göğsünüzde yüz üstü yatırın alıştırın. Önüne oyuncak koyun koltuk altına havluyu rulo yapıp göğüs hizasında koyun boyun omuru ve sırt kaslarının gelişimi için çok önemli tummy time diye yazın Google a
Nefeess Meleknurunannesi Ben de sizinle aynı düşüncedeyim fakat 2 aylıkken aile hekimimiz ( ki bilgisine tecrübesine güvenirim) daha çok küçük ve erken asla önermiyorum dedi kafayı kaldiramayip ağzını yere vurursa çenesi kitlenirmis eve geldim eşimden bir ton laf işittim internette okuduğunu hemen yapıyorsun bak doktor erken diyor dedi 3 aylık olduk yeni yeni yapmaya başlayacağım artık 😕 bence geç kaldım ama neyseki gelişimi iyi boynunu tutabiliyor artık kucağımda tuttuğumda
Badiskom Sumoo yüzüstü koyup siyah beyaz zeka kartlarıyla göz takibi yaptırıyordum. Çok eğleniyorduk. Hepgülüyordu zaman nası geçiyo anlamıyodu da tummy time için çok iyi. Mesela dinozor resmi vardı dino diye diye en sağından başlıyodum en soluna kadar gezdiriyodum o da gözüyle takip ediyodu. Bir de sırtüstü yatırıp ellerini tutup tüm vücudunu sağa sola döndürüyodum ama kafasının da eş zamanlı dönmesi şart yoksa önermiyorlar. Oyun halısı vardı bu üstünde borusu olan oyuncaklar sarkan. Bir de ona koyuyordum onun aynasına bakıyodu çıngıraklarıyla oynuyordu ☺️
Yanakkizim Sumoo ben hergun sırt üstü yatırıp yarım saat masaj yapıyorum her yerine sende dene çok rahatlıyor
Meleknurunannesi Nefeess ben doğduğundan beri yapıyorum ama yattığı yerde yapıyorum sert zeminde yapmıyorum başlarda kısa süreli durabiliyor zaten saniye kadar sonra sonra uzuyor o süre ayrıca ben de sağlıkçıyım dr neden önermemiş şaşırdım doğrusu ama siz bilirsiniz tabi
Fadikcee Sumoo canım mutlaka herseye dokundur algıları çok açılıyormuş şarkı söylemek konuşmak çok iyi oluyor bi de hava aldırın sürekli diyorlar tabi havalar iyiyse
thecamellia Sumoo şuan bebeğim 4 aylık bazen kitaplar okuyoruz zeka kartlarını gösteriyorum artık tutabildiği için eline alıyo bakıyo kartlara onun dılşında ona bol bol sarılıyorum şarkılar söylüyorum tekerlemeler söylüyorum onunla bol bol konuşuyorum en önemli etkinlik bu lardır bebeklerimize bu aylarda yapmamız gereken 🥰🙏🏻
thecamellia Sumoo bu aralar oturmaya çalışıyo ellerinden tutup kaldırınca oturunca seviyo bende çok kısa süreli otuttruyorum 🥰