alchn 22 ayliktan selamlarımı bildiriyorum. Hırçınlık her şeyi ama her şeyi atma, fırlatma yapma dedikçe daha çok yapma , sürekli hopluyor zıplıyor anlıyorum enerjisini atamıyor korkuyorum düşecek diye , dışardan bas bas bagira bağıra ağlamalar parka gidicem diye sokağın ortasında deli gibi ağlama. Hadi onlar neyse de bu her şeye fırlatma konusunda kafayı yemek üzereyim televizyon kapı pencere üstümüze gelecek misafirliğe gittik çocuğun kafasına oyuncak attı Allah’ım yapma dedikçe daha çok atıyor ne yapacağımı şaşırdım. Sürekli yapma etme dedikçe de kendimi kötü hissediyorum ah ah