3 buçuk aylık bebeğim var
normal doğum,
doğumdan beri yani çok sık idara çıkıyorum idrarımı yapıp geliyorum hala var gibi hissediyorum gidiyorum yapmaya çalışıyorum 1 damla ya geliyor ya gelmiyor
çıkıyorum geliyorum
iç çamaşırım ıslanıyor sık sık
bu durumu doğumdan beri yaşıyorum daha önce yaşayanlar varmı doktora gitmelimiyim lütfen bilgi verirseniz sevinirim