Merakliiianneeeee Hanımlar selam .. bebeğim 25 günlük şuanda aciktikca uyanır mı acaba yoksa yinede saat başı uynadirsam mi çok huzurlu uyuyor bazen hiç uyandırmak istemiyorum acaba o kendi uyanır mı ki
Elmel Merakliiianneeeee uyandir canm iki en geç üç saate bir sen uyandır bir aylık olunca doktor kontrolünde eğer ki kilosu boyu iyiyse doktor sana söyler gece 4 saat uyuyabilir diye
Zubidubi Merakliiianneeeee ben 2. Aydan sonra bıraktım uyandırmayı ama bende çok geç bırakmışım 1. Ay a kadar 2 saatte bir uyandırılması gerek
Lulemom Merakliiianneeeee saat başı değil de 3- 4 saati geçirmeyebilirsin. Sarılık riski falan yoksa. Ve gelişimi iyiyse. Uyanmasını bekleme. İlk 3 ay gece uyanmasa da emzirmek gerekiyor
bisenakillisinzaten Merakliiianneeeee en geç 3 saate kadar uyandırmayın. Eğer 3 saati geçerse uyku süresi o zaman uyandırın kırkı çıkana kadar
Bebegimm1 Merakliiianneeeee 1.ayinda kontrolde doktor size gece kendi kalkmadigi surece besleme der gelisimini iyi bulursa sarilikda yoksa birak uyusun der.siz suan doktora gidene kadar 2 saatte bir besleyin