Maalesef sonunda bizim evimize de geldi :( Yurtdışındaydı. Salı günü belirtileri başlamıştı orada. Bugün döndü. Ne olur ne olmaz test verelim tekrar dedik ve maalesef pozitif. Burnu dolu ve biraz öksürüyor:( eşim için korkuyorum. Vitaminlere başladık hemen. Odaları tamamen ayırdık. Çok zor olacak, sağ salim geçer gider umarım. Havaalanından alırken arabada ve evde ara ara 10-15 er dk aynı odada bulunduk. Onun geçtiği yerleri sık sık havalandırdım. Maskesiz hiç durmadık, yemeğini ayrı yedi. Ve ayrı odada oturdu, ayrı banyoyu kullandı. Ama tabi kızım için de korkuyorum ayrıca şimdi, inşallah ona hiç bulaşmasın. Geçirenler ve geçirmekte olanlar sizlerde durum nasıl? 😔