Bebeğim bir yaşında öğlen uykusundan uyanınca gözünde çapak , yaşarma ve şişlik oluştu birazda acıyor galiba sildirtmiyor hiç burnuda hafif akıyor
Böyle bişey yaşayan varmı uyurken üsutmus olabilirmi yoksa farklı biseyde olabilirmi doktora gitmelimiyim