İyi akşamlar. 13 aylık bebeğim sürekli her gece uykusuna yatırdığımda (gayet heemn uyuyor zorlama yok) yarım saate tekrar ağlıyor uyanıyor karnı tok kesinlikle eminim.. su istemiyor verince. Tıpışlıyınca uyuyoe tekrar ama aylardır böyle… böyle olan varmı aranızda😪😪😪😪😪