Aptamil kullanıyorduk 6 ay boyunca asla iyi değildi . Gaz yapıcı kilo aldırmıyordu . Değiştirmeyi denedim ama beğenmedi içmedi bebeğim ilk 6 ayda . 1.5 aydır hip içiyor aptamile oranla daha keyifle içiyor . Ama kilo durumu aynı gibi diş dönemine denk geldi iştahsızlık derken analiz edemedim