aylizinannesiii Kızlar bu marka kombimiz ve üç senedir ilk kez bu kış sürekli hata verdi kac kere gelip servis düzeltti yine de resetleye resetleye kombi kendinden geçti kış aylarinda bu marka kombinin sıkıntısı buymuş sizinde böyle oluyor mu