Gulsum21_ bizim düzen de hemen hemen böyle. Sabah zaten 7de uyanıyor 😅 akşamları 9-10 arası uyuyor genelde, gündüz uykusundan kaçta uyandığına göre değişiyor. Gece de uyanıyor emmeden uyuyor sizden farklı olarak. Ama bu sorun değil bu halimize çok şükür razıyım bu kadarına yani onun için damla vermem şu an.
Aynısını düşünüyordum sütten kesmesem asla emerek uyumayı bırakmaz diyordum ki öyle hareketli ki asla durmaz yerinde. Yatıp uyumayı beklemezdi hiç. Ama gerçekten durum değişti. Sütten kesmeden de başarabilirsiniz sadece kararlı olun. Hiçbir anne de kıyamıyordur ama illa ki bir gün ayrılacaklar memeden, hem tamamen kesmektense uyku meme ilişkisini kesmek daha iyi şu dönemde. Hem onun hem sizin hem de karnınızdaki bebişin iyiliği için deneyin başaracaksınız. Bir iki gece ağlayacak ama sonra alışacak. Ağlasa bile memesiz sakinleşip uyuyacak