Keremgs ilk ay emziriyordum çocuk hep ağlıyordu aranıyordu mememe bastırıyordu kendini. Günde bir kere mama veriyordum sonra rahatliyordu. Sonra onu da kestim. Ben habire emzirdikten sonra sağım yaptım . Aşırı düzenli ve dengeli beslendim. Günde 5 lt su içtim içim yaniyordu hep. Mesela ilk ay en yüksek 100 CC çıkarken ikinci ay 150 -200-300-400-450 diye gitti. Sagdigim süt 450 cc çıkmaya başladıktan sonrave bebeğim biberon reddi yaşadıktan sonra eskisi gibi alarm falan kurmayı bıraktım araları açtım. Çünkü sütüm çok arttığı için yatağı bile ıslatır hale gelmistim . Şu an 21 aylık ben hala göğüs pedi ve gümüş kapak kullanıyorum 🤦🏻♀️ artık yatak islanmiyor tabiki ama kapakta hala süt oluyor .