3 aylık bebeğimin sıçrama ve kasılmaları var. Genelde gece uykusunda olduğu için ve büyüklerim normal olduğunu uykusunda sıçradığını söylediği için dikkate almadım ama 2 gün önce uyanıkken bir noktaya kitlenerek 4 5 saniye kadar kollarını yana açarak kasıldı. Çocuk nöroloji doktoruna görüneceğiz pazartesi ama çocuk doktoru arkadaşım ve internetten yaptığım araştırmalar epilepsi olduğunu söylüyor.
Bebeğim doğduğundan beri bu sıkıntıyı çekiyormuş fakat ben farketmedim, çok üzgünüm. Uykuları hep sıçrama yüzünden bölünüyordu. Hem uyarı olması hem de bu durumunu yaşayanlar var mı merak ettiğimden yazmak istedim.