Tgcasil Merhaba güzel anneler 😊 bebeğim 4 ay 10 günlük bu 1 haftadır nefesini tutupp hıııhh yapıp bırakıp gülyor bu sık sık oluyor. Endişelemelimiyim ? Bu normal mi acBa yaşayan var mı tesekkür ederim şimdiden ❤️