26 aylık olduk ama yok. Memeyi asla bırakmıyor. Kıyamet kopuyor. Baş başa yaşıyoruz malum, anlatıyorum bozulacak sütümüz sen büyüdün annecim bitmek üzere diyorum. Memeler yara olmuş diyorum. Ne denediysem mümkün değil evi yıkıyor ve sanırım ben de istikrarlı olamıyorum. Bir şeyler sürme işi de anne bebek bağına zarar veriyor diyenler oldu. Çocuk doktorumuz acele etme dedi ama uyku kalitemiz vs çok düşük bu şekilde çok zor oluyor. Öbür meme kaldı diye ağlıyor biri de yetmiyor artık. Hep benimle yatmak istiyor vs. Ne yapacağım a dostlar 🙈🙈🙄