Merhabalar kizlar ben hepsiburadadan ikincisi 1 tl kampanyasindan 2 ayakkabi aldim yanliz bi urunu büyük gönderdiler ben simdi bu iki ayakkabiyimi iade etmem gerekiyo yoksa buyuk olani iade edip deistirebilirmiyim satıcı ya sordum lakin cevap vermediler bilginiz varmi acaba