Ben o damlayı kullanmadım ama düzenli bir kullanım sonrası fayda ediyorlar bir de günlük ılık suyla yıkayıp ısıtmış olduğun zeytin yağı ile masaj yapabilirsin daha rahat gazını çıkaracaktır her emzirme sonrası muhakkak gazını almaya çalış bir de bu 3 aylık süreçte biraz ferhiz uygulamak gerekiyor tesislerimize benim kızım süt ve süt ürünlerine çok tepki veriyordu içine kimyon katsam bile fayda etmiyordu