Bugraa hamileyken kullandığım vitaminlerime devam ediyorum. Ama yorgunum dostlarım yorgunum. Yani benim bana yardımcı olacak kimsem yok. Her iş bana bakıyor. Bir de kızım var okula giden. Dersi ,kahvaltısı , yemeği . Öyle işte. Eğer gelebilecek bir yakınınız varsa birkaç günlüğüne gelip kalsa yemekte ,temizlikte yardımcı olsa 🤷