Sadece mamayla beslendigimiz için 5 ay 10 günlük gibi ek gıda tadımlara başladık ve uzun bir süre öyle ek gıda sürecimiz oldu ve asla ötesine gidemiyoruz.. Bebeğim kaşığı gördüğü an ağzını açıp yememek için şekilden şekile giriyor sevebileceği herşeyi deniyorum ama yok bir bebek hiç mi birşey sevmez hoşuna gitmez 😒 artık kafam bulandı bu ek gıda işinden gerçekten neyi nasıl yapabilirim edebilirim nasıl yemeye alışacak bilemiyorum 😔 bebeği böyle olup sonradan düzelen var mı, geçici bir süreç mi acaba ? Birde tariflerinizi paylaşır mısınız benimle gerçekten hazırlayıp hazırlayıp dokmekten çok sıkıldım artık 🥺 bu süreçte neler yaptınız nasıl aştınız şu bacınıza da bir yol gösterin hayrınıza 😢