esinaltintaas Merhaba oğluma akıtma yapmayan uygun fiyatlı bir biberon arıyorum kullanıp memnun olduğunuz markalar neler?
Wanderlust esinaltintaas 54tlye mamajoo aldim hic damlatmiyor cok memnunum wee baby de kullandim ama bu daha iyi
Merryyy esinaltintaas nuk magic cup çok memnun kalmıştık şuanda Philips avent pipetli olanını kullanıyoruz ondanda memnunuz damlatmıyor oda