Szn03 SencerMom ayy gerçekten kabus gibiydi. Sanırım her dogum yapan kadın yaşıyor. Kendimden nefret etmiştim resmen. Benimki adet olunca tık diye kesildi düzeldi çok şükür. Adet olunca hormonlar duzene girince düzeliyor.
Alabilgic3434 SencerMom o terlememi önledi zaten zamana geçtikçe de azalıyormuş hormonlarla alakalıymış