Merhabalar bayanlar 2 ay önce almıştık oğlum sadece 3 defa içine oturdu zaten kış ayındayız fazlada dışarı çıkmadık arabayı sattığımız için koltuğuda satmaya karar verdim özellikleri çok güzel 2 yatma pozisyonu var sağa sola dönebiliyor emnıyet kemeri alarmı var almak isteyen olursa yardımcı olabilirim sıfır üründen farksız