BM22121 Kızamık aşısı olduk çoklu besin alerjimiz var yumurtaya da var başta bişey olmadı 10 gün oldu döküntüler olmaya başladı böyle birşey yaşayan var mı sinirlerim bozuluyor artık tam geçti derken geçenleride vermeye korkuyorum
deniz-95 BM22121 ee bu çocuk niye döküntü döktü şimdi🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Yine bir şekilde vücudu reaksiyon göstermiş🥺🥺
BM22121 deniz-95 krem kullanıyoruz şuaw aşının etkisinin geçmesini beklemekten başka care yok mu bilmiyorum yani boşa huzursuz oldu
deniz-95 BM22121 normalde büyüklerde vücut böyle tepki verdiğinde aşı vuruluyor. Ama bebeklere yapılıyor mu o aşı bilmiyorum açıkçası.
BM22121 deniz-95 doktorumuz öyle birşey demedi ama ilk aşı vurulurken damaryolu açıldı anaflaksi geçirirse müdahale etmek için o an birşey olmadı bir 10 gün sonra oldu
deniz-95 BM22121 dediğim gibi bebeklere öyle bir aşı vuruluyor mu bilmiyorum. Hatta geçenlerde arkadaşım biontech aşısı oldu vücudunda döküntü oldu kaşıntı vs. doktor aşı verdi ona bunların geçmesi için.
BM22121 Pimpiriklianne07 yok yedirmedim süt ürünlerinede vardı alerjimis 1 buçuk aydır tüketmeye başlamıştık aşının etkisiyle onlar da mi tetiklendi bilmiyorum ama yumurta yediğimizde daha önce böyle döküntü yaşamıştık