minnostospik Merhaba anneler arkadaşım betahcg değeri 0.100 çıkmış. Ben test yapmadığım için ultrason da görmüştü doktorum değeri ne anlama geldigini bilmiyorum ve internette çok farklı şeyler yazıli. Bilen varsa yazabilir mi