Mervexxx bebek emmeye ilk başladığında gelen süt (ön süt) su açısından zengin süttür. Bebeğin susuzluğunu giderir. Emdikçe arkadan gelen süt (son süt) yağ açısından zengin süttür, bu da bebeği doyurur ve kilo alımını destekler. Eğer meme şişecek derecede ve bebek uzun süre emmesine rağmen süt, beyaz veya sarı renge sönmüyorsa ön süt fazla demektir. Birazcık sağım yaparak verebilirsiniz. Ama bence meme şişmiş halde değilse bebek o sulu sütü de emsin çünkü suya da ihtiyacı var.