Hamileligim boyunca günde 6 kez alfamet 1 kez adalat aldım gebelik zehirlenmesinden dolayı doğum yaptım 2 hafta kadar öyle yüksekti tansiyonum 15 filandı hamilelikte 20 10 ü gördü hatta ayaklarımin bacaklarının biri şiş diğeri inikti baya fark vardı 2 haftanın sonunda geçti kardiyoloji doktorum 3 4 haftaya kadar normal demişti