Ecemdefne2 Benim kızım da 11. Aya yaklaştı doğduğundan beri kabızlık sorunu çekiyoruz ilaç iciremiyorum ek gida da çözüm olmadı bizim için bu ay şunu keşif ettim brokoli, havuç, yulaf bu üçünü suda hasliyorum sonra blender a veriyorum içine bolca zeytinyağı katıyorum bu yaptırıyor ama her gün de bunu veremem bizi kabız eden mama mamayı azaltmaya bakicam ben 😥 size tavsiyem ıspanak da harika bir kabızlık bitirici bı deneyin isterseniz.