Merhabalar, 4 ay önce doğum yaptım. Bu ay aşırı şekilde saçım dökülmeye başladı. Saçlarım çok gürdü ancak şuan ön taraflarda baya açılma var. Avuç avuç dökülüyor. Doktora gittim tahliller yapıldı herşey normal dedi. Ama bu gidişle kel kalmaktan korkuyorum. Dökülmenin durması için ne yapabilirim??