İyi aksamlar kızlar kızımın atesi vardi cok fazla huysuzdu devamlı ağlıyo diye bi hastaneye götürelim dedik kan alım diye kolunu deldikleriyle kaldi sıfır ilgi sanki doktora degil yoldan gecen birine gostermisim doğuda hep mi boyle yaşadığım yerden iyice soğudum