2melekannesiii Yok geç kalınmış değil çevreye aldırış etme bana da aynısını söylüyorlar ama 18. aya kadar yolu var, yani niye yürümüyor bilmiyorum aslında biz elinden tutup yürütünce çok hoşuna gidiyor ama aşırı korkuyor neden bilmiyorum kendi ne zaman isterse artık ona bıraktım🥲