UMAY25 benim oğlan da 4.ayda çok emdi ama geçti sonra karışmadim fazla emzik verdim elini emdikçe. O ay sınırda kilo almış dedi hemşire dikkat edin dedi genel kilosu gayet iyiydi ama . Sonraki ay düzeldi ne emdi ne de sınırda kilo aldı . Gayet iyiydi. Bana da dediler bu çocuk aç galiba el emiyor diye ama alakası yok elini keşfediyor sadece