İyi akşamlar anneler 9 şubatt normal doğum istiyorum diye gittim suni sancı verildi epidural aneztezi yapıldı fakat açılmam 4 cm di ve bebeğin kalp atışları yavaş olduğu için sezeryan oldum 15 günlük bebeğim ve benim hala belimin ağrısı geçmedi sizin de başınıza geldi mi böyle birşey şimdiye kadar geçmesi gerekmiyor muydu ?