alice0334 inanın ben hiç bir şey yapmadım ilk 2 ay hiç uyumadı sabahlara kadar ağlardık ikimizde 2.5 aylık olduktan sonra bir kere yanıma aldım yatağımıza emerek uyudu zaten kalkacak diye beşiğine de koymamıştım ama o gğn sabaha kadar sadece emdi uyudu bende hep öyle yapmayq karar verdim yani şqnstan buldum onun ne istediğini evet yalnış yatağını ayırmakta zorlanacağık ilerde ama uykusuz kalmasından sa böylesi daha iyi diye düşğndüm yani düzeni ben değil kendi oturttu sabr edinn büyüdüköe düzene giriyor inan ilk 2 ay anam ağladı yani kaba tabirle çok zordu çok şükğt alıştık birbirimşze