Oğlum oldu 2 gün 37.5 ateşi vardi huzursuzdu sürekli kucağımda uyudu. Sonrasında rahatladi tabiki bu süreçte calpol verdim bol bol emzirdim birde c vitamini portakal suyu icirdim azcik her gun. Ekstra meyveli yoğurt yaparken içine cig sarımsak rendeledim. Çok faydasi oldu. Geçmiş olsun