Busrabsr hırıltı öksürük vardı ilk gün gittik sağlık ocağına bişey olmaz bişey yok ciğerinde dediler ikinci gün acile gittik kan ve röntgen alındı bişey yok burnunu temizleyin dediler üçüncü gün sabaha karşı kızımın nefesi gitti acile gittik doktor bakar bakmaz abla sizi yatırırlar siz bi röntgen çektirin gelin dediler sabah 5 ti röntgene gittik geldik zatürre başlangıcı var ciğerleri balgam dolmuş vs dediler yatış yapıldı 1.5 hafta kadar yattık çok acı çekti kızım ama elimizden bişey gelmedi antibiyotikler kızımı kendine getirdi pişik oldu o dönemde kullandık travozolun etkisi çok oldu