Limonmommm Umarım bizimkide alışır 15.ayda öğrendik 6.75 e 8 bizim derecelerimiz bugün çok ağladı muayene süresince 15 aydır bu kadar ağlamamıştır toplamda kötü bir gün oldu ama dr un söylediği şey; gözü bozuk evet, gözlük şart evet, erken teşhis olduğu için şanslısınız.