Kızlar benim bebeğim beni 40 ından beri emmeyi red ediyo ben cok çabaladım 4. Ayına kadar olmadı ne mama içti ne bişey kilo alımı ise bazen durdu bazen sınırda bazen sınırın altında ilerledi böyle gitmedi sütümü sağıp veriyim dedim 30-40 anca cıkıyodu tabiki yetmiyodu. Bende bir tanıdığımında bebeği var benimkiyle aynı anda kız süt üretim fabrikası gibi günde 3- litre süt sağıyor emxirme harici ve onu döküyodı bende birgün denemek istedim onun sağdığı sütü içirdim onu içiyo ve artık ondan alıp kızımı beslemeye başladım sizce bir zararı olur mu etrafınızda varmı böyle örnekler