Prensinannesi20 Sabah ilk idrarlamı daha doğru sonuç alınır yada günün herhangi bir saat diliminde yapılabilinirmi? https://www.img.gen.tr/image/Rvd Gün içinde yapmıştım ve regl bir hafta var ?
Suleasya Prensinannesi20 benimde regl bir hafta falan vardı yapmıştım silik çizgi çıkmıştı hemen kan verdim beta 34 tü .düşünün o kadar azdı ki doktor gebelik bile olmayabilir demisti 😅 şimdi minnoş bit bebeğim var .Hayırlı olsun sizinki de
Prensinannesi20 Suleasya benimde betahcg 90 çıktı inşallah gebelik vardır pazartesi günü gidicem tekrardan
Prensinannesi20 https://www.img.gen.tr/image/RvY Sabah ilk idrarla yapılan test ilk testten iki gün sonra negatif
Prensinannesi20 bugün sağlık ocağına gidebildim önce idrar testi yaptılar oda silik çıktı sonra kan testi verdim sonuçlar pazartesi günü çıkacak. Doktor pozitif düşünüyorum dedi. Son adet tarihim 21.01 iki silik çizgi ve bir tek çizginin sonucu ne olacak bakalım
Kereminannesiii Prensinannesi20 hamilesiniz hayırlı olsun. 2 gün sonra tekrar kan verin düzenli artış olacak mı ☺️